Sticky Notes

Ƙαℓαʋ α∂α ʏɢ ƨʋ∂ι ƨιиɢɢαн, тɛяιмα καƨιн ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ α∂α ʏαиɢ ƨʋ∂ι ғσℓℓσω, тɛяιмα καƨιн ʝʋɢα ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ ƨʏ тιиɢɢαℓκαи κσмɛи ∂ι тɛмραт καℓιαи, ƨʏ тακ мɛиɢнαяαρ вαℓαƨαи ƨιиɢɢαн ∂αяι καℓιαи. Ƨʏ cʋмα ƨʋκα вαcα ʝαωαραи καℓιαи ∂ι вℓσɢ καℓιαи. Ƙσмɛи ʏαиɢ ικℓнαƨ, ρɛяƨαнαвαтαи ʏαиɢ ικнℓαƨ ƨʏ нʋℓʋяκαи ʋитʋκ καℓιαи ;)

Wednesday 24 November 2010

Rambut pun Leh jd crite

Sungguh org lelaki ni suka perempuan rambut pjg. Nape ek? Menyerlahkan kewanitaan ke? Ni pun aku test laki akulah, isnin lps cuti, jd aku lak dah makin rimas ngan rambut aku yg terlebih pjg dr biasa. Disebabkan mls nak cr kedai gunting rambut melayu yg ada servis utk perempuan bertudung ni, aku pun saje minta tlg dia guntingkan rambut.

"Nak gunting sampai mana ni sya?"
"Sampai mana yg abg suka"
"Yelah.. nak pendek ke pjg?"
"Abg suka rambut pendek ke pjg? Ikutlah nak gunting tahap mana yg abg suka tgk"

Keputusannya, dia cuma potong dua inci je. Hehehe, sah dia suka tgk aku berambut pjg. Sib baiklah skrg ni dah tak sakit kpale lg kalau rambut pjg, hasil pakai syampoo anak2la. Ntahla, tak serabut ke dia tgk aku bila bgn pg dgn rambut pjg yg tak terurus, kalau rambut pendek kan sng. sisir skit je dah rapi. Mls aku nak tanya, nnt jwpnnye "Abg suka tgk", tu jelah.

Teringat ex-scandal tu, masa dulu kwn2 dia kata dia suka perempuan rambut pendek mcm cina. Tp bila time scandal leh plak dia kata nak aku rambut pjg. Pulak dah.. generally lelaki mmg suka perempuan rambut pjg, ala wanita melayu terakhir

No comments:

Post a Comment