Sticky Notes

Ƙαℓαʋ α∂α ʏɢ ƨʋ∂ι ƨιиɢɢαн, тɛяιмα καƨιн ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ α∂α ʏαиɢ ƨʋ∂ι ғσℓℓσω, тɛяιмα καƨιн ʝʋɢα ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ ƨʏ тιиɢɢαℓκαи κσмɛи ∂ι тɛмραт καℓιαи, ƨʏ тακ мɛиɢнαяαρ вαℓαƨαи ƨιиɢɢαн ∂αяι καℓιαи. Ƨʏ cʋмα ƨʋκα вαcα ʝαωαραи καℓιαи ∂ι вℓσɢ καℓιαи. Ƙσмɛи ʏαиɢ ικℓнαƨ, ρɛяƨαнαвαтαи ʏαиɢ ικнℓαƨ ƨʏ нʋℓʋяκαи ʋитʋκ καℓιαи ;)

Friday 26 November 2010

Alkisah "Seluar"

Mlm td pakai bj recycle kelmarinnye. Hujan...sejukla. Pakai seluar pjgla, tgk2la seluar yg disidai kat kayu tu. Tariklah seluar pjg yg kainnye jenis jatuh n lembut.

Tgh melayan baby, tetiba..

"Ibu... esok ibu nak mandi pg2 ke tak"
"Mcm taknakla bah, hujan sejukla mandi pg. Lainla kalau ada shower heater" hahaha mengenakan dia (ada heater tp belum psg)
"Aduh..bisa telingaku.."tersengih-sengih

"Ibu..." Terdiam.. Aku pun pdgla..
"Tukar seluar tu"... Hahahaha tergelak trus aku "Baik" dgn gaya shin chan sambil tergelak.

.............**...................

Semlm masa sarapan tu sesama la ngumpat psl staf baru kawen kata bilik mandi dia ngan hubbynye lain. Sbbnye dia tak suka brg mandi nye diusik. Yg lain ckpla, tu br je kawen blum sampai sethn pun. Nnt tgklah bila dah berthn2, dah ada anak. Asing juga ke harta dia ngan laki dia. Sdgkan skrg ni kalau boleh syampu ke sabun ke beli satu je pakai sama2 dah senang.

Yang aku dlm hati "Hahaha, belum penangan dah 5 thn mcm aku, seluar dlm laki aku pun kadang2 aku sebat,kehkehkeh"

No comments:

Post a Comment