Sticky Notes

Ƙαℓαʋ α∂α ʏɢ ƨʋ∂ι ƨιиɢɢαн, тɛяιмα καƨιн ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ α∂α ʏαиɢ ƨʋ∂ι ғσℓℓσω, тɛяιмα καƨιн ʝʋɢα ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ ƨʏ тιиɢɢαℓκαи κσмɛи ∂ι тɛмραт καℓιαи, ƨʏ тακ мɛиɢнαяαρ вαℓαƨαи ƨιиɢɢαн ∂αяι καℓιαи. Ƨʏ cʋмα ƨʋκα вαcα ʝαωαραи καℓιαи ∂ι вℓσɢ καℓιαи. Ƙσмɛи ʏαиɢ ικℓнαƨ, ρɛяƨαнαвαтαи ʏαиɢ ικнℓαƨ ƨʏ нʋℓʋяκαи ʋитʋκ καℓιαи ;)

Tuesday 21 June 2011

Bila tgk bulan..

Org kata, bila kite tgk bulan dan bygkan wajah seseorg dan kebetulan org tu pun tgh tgk bulan, dia pun akan teringat kite. Seakan2 bulan tu reflected mirror. Tp bg aku yg mmg dah sgt jrg perhati bulan mlm2 ni, mcm dah agak kurang relevan. Cumanye aku rasa sgt pelik kenapa asyik2 teringat 'dia' akhir2 ni. Terlalu sgt..sdgkn bknnye ada apa2 yg buatkan terkenang 'dia'. Lama gak aku thn utk tidak hubungi 'dia'. Last2 smlm akhirnya aku sms gak. rasanye tak salah kan kalau sekadar bertanya khabar. Rupa2nye dia dah bertukar kerja ke daerah kelahiran ku sejak awal bulan ni. Agaknye dia mgkn selalu terkenang kenangan dulu bila ternampak tempat kami pertama kali berjumpa dan yg bestnye secara 'blind date'. Ntahlah..mungkin. Atau aku yg perasan sendiri.

p/s : Sedangkan luka ada parutnye, apatah lg cinta pertama..

2 comments:

  1. tak salah kan nak ingat sama...bukan luak pun kasih sayang kita pada yang berhak..

    cewah..macam lar aku dah kawen..haha

    ReplyDelete
  2. salah ke tak slh, entahla aku pun tak pasti. Tp yg pasti 'teringat' tu mmg takleh dihalang :)

    ReplyDelete