Sticky Notes

Ƙαℓαʋ α∂α ʏɢ ƨʋ∂ι ƨιиɢɢαн, тɛяιмα καƨιн ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ α∂α ʏαиɢ ƨʋ∂ι ғσℓℓσω, тɛяιмα καƨιн ʝʋɢα ∂ιʋcαρκαи. Ƙαℓαʋ ƨʏ тιиɢɢαℓκαи κσмɛи ∂ι тɛмραт καℓιαи, ƨʏ тακ мɛиɢнαяαρ вαℓαƨαи ƨιиɢɢαн ∂αяι καℓιαи. Ƨʏ cʋмα ƨʋκα вαcα ʝαωαραи καℓιαи ∂ι вℓσɢ καℓιαи. Ƙσмɛи ʏαиɢ ικℓнαƨ, ρɛяƨαнαвαтαи ʏαиɢ ικнℓαƨ ƨʏ нʋℓʋяκαи ʋитʋκ καℓιαи ;)

Monday 14 March 2011

Mengimbau..

duduk ni unit pelajar, mmg terlibat dgn pendaftaran pelajar baru. Kdg2 teringat zaman masa blaja dulu. Ingat lg masa tu alhamdulillah dpt tmpt study dekat gaklah dgn rumah dlm 1 jam dah sampai. Masa hari pendaftaran, disbbkn dah 2 kali so pegi jelah sendirian berhad. takdelah mcm budak2 lain, dah mcm hantar rombongan meminang.

Pg2 dr rumah pkul 7 pg, pastu mesamseng jlnan(merempitle tu) dr kg sampai shah alam. MNgam2 sampai kul 8. Laju gak bwk, dgn pakai baju kurungnye, hehe. Pastu lps buat kad matriks, tgkla kad tu. apsal gelap gulita btul muka aku? ceh pura2 tak tahu plak. Tunang aku pun tergelak terbahak2 tgk kad matriks aku(skrg dah laki aku)Dhlah tudung kuning, muka gelap, baju ungu. Agak2 ada mcm paria tak? Tulah sape suruh merempit je cuti sem tu. Takpelah merempit cr duit, aku keje kilang tau tiap kali cuti sem. Jdnye bila skrg aku tgk anak2 sedara aku mls keje cuti2 sem ni, aku mcm pelik. tak boring ke duk umah je? nak kata mengasah bakat rumah tangga, same gak aku tgk.. ntahla..

2 comments:

  1. salam nokkkk...

    study kat mana dulu ye???
    now dah keja kan???

    ReplyDelete
  2. salam kak miloais,

    study kat ITM s.alam dulu, skrg ni kat jhr dah. Tp dah sebati lak dgn student ni, keje2 pun keje handle unit student

    ReplyDelete